poniedziałek, 29 czerwca 2015

Wrap Up: Czerwiec 2015

           

               Jako że koniec czerwca zbliża się do nas wielkimi krokami, postanowiłam już teraz przedstawić wam listę książek które przeczytałam w czerwcu. Mam nadzieję że zainspiruję kogoś do przeczytania  jakiejś pozycji z mojego stosiku. Zapraszam do czytania ;)



                                                   
                                                                              ***

                  Pierwszą książkę po jaką sięgnęłam w tym miesiącu, był Sekret Juli autorstwa Tehereh Mafi. Jest to kontynuacja Dotyku Julii. Jeśli mam być szczera spodziewałam się czegoś więcej po tej książce, ale i tak sięgnę po trzeci tom, aby przekonać się jak zakończy się historia Julii.


                                                   


                                                                             ***

                     Następną pozycją była książka Maybe Someday napisana przez Colleen Hoover. Recenzja tej książki jest już na blogu.
                                                                                 


***

                        Również w tym miesiącu zabrałam się za serię Lux, autorstwa Jennifer L. Armentrout. Przeczytałam dwa pierwsze tomy, Obsydian i Onyks. Po przeczytaniu Obsydianu nie było szału, pomimo że nie ma wielu książek w których głównymi bohaterami są Obcy, to nie porwało mnie to. Natomiast drugi tom był o niebo lepszy, ciągłe napięcie, emocje, coś cudownego. Już nie mogę się doczekać aż sięgnę po trzeci tom Opal.

                                                                    

                                                                                                                                                                                                                                                                        

***

                      Ostatnią już książką w tym miesiącu był Will Grayson, Will Grayson napisany przez dwóch autorów Johna Greena, i Davida Levithana.  Była to Świetna książka młodzieżowa, poruszająca temat samoakceptacji u młodzieży. Książka dająca do myślenia, lecz pełna humoru.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz